Auto na kanale - co zrobić?

Dodane: 20-07-2016 11:18
Auto na kanale - co zrobić? przepustnica sklep

Więźniowie delegowani do wykonywania prac przy samochodach

Obecnie bardzo dużą wagę przywiązuje się do tego, żeby osoby odbywające karę więzienia nie traciły kontaktów ze społeczeństwem i mogły stale rozwijać się w swoich umiejętnościach. Dotyczy to, oczywiście, tych więźniów, którzy wykazują postępy w resocjalizacji. Niektórzy z takich więźniów, pracujący wcześniej w warsztatach samochodowych oddelegowani zostają do wykonywania prac naprawczych przy samochodach, w tym do wymiany zepsutych części samochodowych. Mogą oni także sprawdzać ustawienia samochodów i wymieniać w nich opony przed zimą czy na wiosnę. Wszystko odbywa się pod kontrolą osób za nich odpowiedzialnych, a więźniowie dobrze sprawdzający się w swojej roli mogą liczyć na skrócenie swojego wyroku.


Zalety silnika iskrowego

Zaletami silnika iskrowego są:

łatwy rozruch niezależnie od temperatury zewnętrznej silnika,
dobra szybkobieżność (szybka reakcja na "dodanie gazu"),
łatwość uzyskiwania wysokich obrotów pracy,
stosunkowo wysoka uzyskiwana moc,
dość lekka konstrukcja,
niezbyt skomplikowana konstrukcja układu zasilania.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_o_zap%C5%82onie_iskrowym


Wikipedia o działaniu gaźnika

Zasada działania gaźnika opiera się na praktycznym zastosowaniu prawa Bernoulliego. Zgodnie z nim w miejscu zwężenia kanału, którym przepływa przez gaźnik powietrze (zwężka Venturiego) powstaje różnica ciśnień (paradoks hydrodynamiczny), która powoduje zasysanie paliwa dostarczanego przez dyszę.

Rysunek przedstawia uproszczony model gaźnika. Powietrze (1) (zasysane przez tłok w czasie suwu ssania) przepływa przez gardziel (zwężkę) gaźnika (2), występujący w przewężeniu gardzieli spadek ciśnienia powietrza powoduje zasysanie paliwa z komory pływakowej (3). Pływak (4) utrzymuje poprzez zawór (5) stały poziom paliwa w komorze pływakowej, zawsze poniżej poziomu wypływu paliwa z dyszy (6) do gardzieli, tak by podczas postoju silnika paliwo nie wypływało z dyszy samoczynnie. Ilość podawanego paliwa zależna jest od prędkości powietrza przepływającego przez gaźnik. Prędkość ta regulowana jest poprzez zmianę otwarcia przepustnicy (7), której wychylenie sterowane jest pedałem przyspieszenia.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Ga%C5%BAnik



© 2019 http://good-clothes.bialystok.pl/