Kosmetyki naturalne na półkach sklepowych

ować) znany również jako ang. make-up ? kosmetyki upiększające nałożone na skórę (szczególnie...twarzy). Termin ten może oznaczać również samo nakładanie kosmetyków. Słowem makijaż oznacza się zarówno preparaty, efekt jak i czynn

Kosmetyki naturalne na półkach sklepowych Dbanie o cerę to zasadniczo domena dziewczyn, aczkolwiek i mężczyźni coraz częściej stosują kosmetyki i to nie piersze lepsze, a .

O makijażu

Makijaż (fr. maquiller: fałszować, szminkować) znany również jako ang. make-up ? kosmetyki upiększające nałożone na skórę (szczególnie...twarzy). Termin ten może oznaczać również samo nakładanie kosmetyków.

Słowem makijaż oznacza się zarówno preparaty, efekt jak i czynności polegające na kosmetycznym upiększaniu twarzy poprzez malowanie, szminkowanie czy pudrowanie.

Makijaż pomaga wyeksponować urodę, podkreślić jej subtelność, zamaskować niedoskonałości cery. W pewnym stopniu, w określonych warunkach, także wyraża osobowość. Dzięki jego rozmaitym technikom można upozorować twarz na idealną i zdrową. Pożądanym efektem makijażu jest jak najdoskonalsze zbliżenie wyglądu do aktualnie obowiązującego kanonu piękna i urody.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Makijaż


Makijaż, a stan skóry

Nadmierne stosowanie mocnego, utrudniającego skórze oddychanie, może prowadzić do pogorszenia się jej stanu i uwydatnienia niedoskonałości. To takie błędne koło: mamy niedoskonałości skóry i staramy się je zakryć makijażem, a im więcej go nakładamy tym bardziej nasza skóra robi się niezdrowa.

W takiej sytuacji trzeba zrezygnować z większości środków, zacząć stosować i niepodrażniające skóry. Można też próbować wizyt u dermatologa, który zaproponuje odpowiednie leczenie naszej skóry. Na dłuższą metę da to lepszy efekt wizualny niż intensywne smarowanie się kremami i pudrami.


Krem nivea

Nivea (łac. niveus ? śnieżnobiały) ? linia produktów kosmetycznych międzynarodowego koncernu Beiersdorf AG z Hamburga w Niemczech.

Pierwszym produktem tej linii był Nivea Creme (krem Nivea), który został wprowadzony na rynek w 1911 r. przez firmę ?Beiersdorf & Co?, której właścicielem był wówczas Oskar Troplowitz, farmaceuta, urodzony w 1863 roku w Gliwicach. Współwynalazcami kremu byli chemik Isaak Lifschütz i dermatolog Paul Gerson Unna. Troplowitz nadał kremowi nazwę Nivea, z łacińskiego niveus/nivea/niveum (śnieżno-biały).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Nivea


Przerażający targeting kosmetyków

Kobieta powinna o siebie dbać- powie prawie każdy mężczyzna, żonaty czy też nie. Jednak na to 'dbanie' składa się wiele czynników, w tym kosmetyki. Dostępnych na rynku kosmetyków jest cała masa. Oczywiście dzielą się one na różne kategorie i typy: do ciała, rąk, pod oczy, na twarz itp. można wymieniać w nieskończoność.

Tylko czy naprawdę jest aż taka potrzeba tylu różnych rodzajów kosmetyków? Czasami wystarcza dobry balsam do ciała i krem nawilżający do twarzy. Oczywiście nie mówię tutaj o makijażu, bo to temat na osobny artykuł. Producenci próbują nam konsumentom wmawiać, że potrzebujemy innego kremu do każdej części ciała.


Marketing kosmetyczny

Marketing dla branży kosmetycznej jest coraz bardziej zauważalny i nachalny. Jest coraz więcej reklam z akcji promocyjnych danych marek kosmetycznych, gdzie gwarantuje się skuteczne działanie ich produktu. Jednak ile w tym prawdy to tylko konsument może stwierdzić po przetestowaniu takiego produktu, oczywiście musi najpierw go kupić.

Warto odpowiedzieć sobie na pytanie czy faktycznie potrzeba nam tyle kosmetyków i każdy na inną porę dnia i część twarzy. 20 lat temu wystarczał jeden krem do twarzy, najczęściej nawilżający i to by było na tyle. Teraz kremów do twarzy wg reklam powinno się mieć 5 czy nawet 10. Quo vadis rynku kosmetyczny?



© 2019 http://good-clothes.bialystok.pl/