Poligrafia oraz marketing- czyli reklamy drukowane

ramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześ

Poligrafia oraz marketing- czyli reklamy drukowane etykiety nalepki

CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni

CMYK ? zestaw czterech podstawowych kolorów farb drukarskich stosowanych powszechnie w druku wielobarwnym w poligrafii i metodach pokrewnych (atramenty, tonery i inne materiały barwiące w drukarkach komputerowych, kserokopiarkach itp.). Na zestaw tych kolorów mówi się również barwy procesowe lub kolory triadowe (kolor i barwa w jęz. polskim to synonimy). CMYK to jednocześnie jedna z przestrzeni barw w pracy z grafiką komputerową.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK


Druk reklamowy dla firm

Materiały reklamowe powstają w drukarniach na zlecenie podmiotów gospodarczych lub indywidualnych. Drukuje się przeróżne materiały począwszy od małych ulotek, wizytówek, czy naklejek reklamowych aż po billboardy, które drukuje się w częściach i składa razem przy zakładaniu.

Reklama drukowana jest wykorzystywana przez praktycznie każdą firmę niezależnie od branży, jednak z firmy na firmę w różnym zakresie. Niektóre firmy zlecają druk jedynie ulotek i wizytówek, gdzie inne drukują ogromne nakłady billboardów.


Większość etykiet musi posiadać atesty

Etykieta reklamowa, lub po prostu etykiety samoprzylepne, służą do oznaczania produktów. Większość etykiet musi posiadać atesty do użycia z produktami spożywczymi, więc nie można stosować przy ich druku szkodliwych substancji ani szkodliwych tuszy czy też kleju.

Muszą spełniać ściśle określone normy aby mógł zostać naklejone na żywność. Istnieją również inne rodzaje etykiety, które są dla użytku poza przemysłem spożywczym i nie są one objęte tak ścisłymi normami.



© 2019 http://good-clothes.bialystok.pl/